مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

اهمیت قفل گذاری نرم افزاری

قفل گذاری CD-DVD-USB

اهمیت قفل گذاری نرم افزاری

با توجه به اهمیت قفل گذاری نرم افزاری نرم افزارهای تجاری، جلوگیری از کپی رایت غیرقانونی آن‌ها یک امرضروری و غیرقابل اجتناب میباشد.

امروزه با استفاده روز افزون شبکه های اجتماعی و بستر اینترنت، استفاده از لوح های فشرده کمتر می باشد. و بالا رفتن سرعت اینترنت های خانگی و همراه استفاده از اینترنت در امر آموزش را پررنگ ترمی نماید.

در این راستا اهمیت قفل گذاری و جلوگیری از به اشتراک گذاری ویدئو های آموزشی همچنان حائز اهمیت است. آترین با ارائه شیوه ای نوین در جهت قفل گذاری ویدئو های پخش آنلاین با بالاترین امنیت و کم ترین هزینه این امکان را برای تولید کنندگان محتوای آموزش آنلاین فراهم نموده است.

قفل آنلاین این امکان را برای شما فراهم می نماید تا محصول شما بصورت تک کاربره در اختیار خریداران قرار بگیرد. مشتری پس از انجام واریز وجه و یا پرداخت آنلاین هزینه محصول آموزشی ، یک پلیر با حجمی اندک را دانلود نموده و با استفاده از شماره سریال منحصر به فرد که شما در اختیارش قرار می دهید پلیر را فعالسازی می نماید. این فعالسازی فقط برای یک کامپیوتر انجام می پذیرد.

قفل نرم افزاری شتاب با قفل گذاری و رمز نگاری نرم افزار مورد نظر، مجموعه ای امن در قالب یک فایل اجرایی ارائه می دهد. در این روش کاربران می توانند نرم افزار را نصب نمایند اما فقط روی یک کامپیوتر محصول قابل اجرا می باشد. تعداد کامپیوترها جهت نصب نرم افزار توسط قفل گذار قابل تنظیم می باشد.

صفحات مرتبط