طراحی لوگو در اصفهان

 

طراحی لوگو در اصفهان

شما برای ماندگاری در ذهن ها نیاز به نمادی دارید که کسب و کار شما را به بهترین نحو ممکن معرفی کند.که میتوانید در این زمینه به تیم متخصص آترین در زمینه طراحی لوگو در اصفهان اعتماد کنید.
پس در ادامه با ما همراه باشید….
 
انواع لوگو :
طراحی لوگو آیکون یا تصویری:
در طراحی این نوع لوگو هیچ گونه متن و حرفی استفاده نمیشود و تنها تصویر طراحی شده بیانگر هویت تجاری کسب و کار شما میباشد.با توجه به عدم استفاده از حروف و متن این نوع لوگو برای شرکتهایی که فعالیت بین المللی دارن بسیار مناسب است.در آترین طراحی این لوگو خلاقانه و روانشناسی شده صورت میگرد به نحوی که ضمن انتقال هویت کسب و کار شما در ذهن مخاطب ماندگار خواهد ماند.
 
لوگو نوشتاری:
طراحی لوگو نوشتاری بر اساس نام محصول،نام شرکت و یا نام برند به زبان فارسی یا لاتین صورت میگرد.یعنی نام شرکت شما به نحوی خلاقانه و متناسب با حیطه فعالیت و منحصر به فرد نوشته میشود
 
حرفنماد:
زمانی که نام شرکت طولانی باشد استفاده از لوگو نوشتاری را توصیه نمیکنیم. بلکه با یک یا چند حرف منتخب از نام شرکت یا برند همراه با یک تصویر مفهومی یک لوگوی حرفنماد برای شما طراحی میشود. زیبایی،مفهوم گرایی خلاقیت و ماندگاری در ذهن نکات حائز اهمیت این نوع از لوگوها میباشند.
 
ترکیبی:
لوگوهایی که از ترکیب تصویر و متن میباشند در این دسته از انواع لوگو جای دارند. تصویر بیانگر بر اساس هویت کسب و کار شما طراحی میشود همچنین متن با ظاهری شایسته در کتار تصویر قرار میگیرد.این لوگو بدلیل پیچیدگی نیاز به زمان و تفکر بیشتری دارد ولی از نظر حقوقی خیلی ساده تر به علامت تجاری تبدیل میشود.
 
صفحات مرتبط