مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

افزایش کلیک سایت

افزایش کلیک سایت

افزایش کلیک سایت

زمانیکه کاربر سایت شما را مشاهده میکند، زمان کوتاهی برای تصمیم گیری در مورد کلیک کردن یا نکردن دارد. برای تاثیر مثبت  برروی ذهن مخاطب در این زمان کوتاه و افزایش کلیک سایت چند گزینه در اختیار دارید:

1- عنوان صفحه در نتایج جستجو

در این بخش قصد داریم شانس کلیک را افزایش دهیم.

فضای موجود برای عنوان در نتایج جستجو ۷۰ کاراکتر است که میتوانید عبارات جذابی در آن استفاده کنید. برخی کلمات در فضای وب رواج یافت و یک مفهوم مشخص را به کاربر نشان میدهند. کاربران با دیدن این عبارات در عنوان صفحه روی آن کلیک میکنند.

اگر هنوز در مورد اهمیت عنوان صفحه اطلاع ندارید…توضیح بیشتر

2- بهینه سازی نمایش توضیحات متا در نتایج جستجو

توضیحات متا دقیقا زیر عنوان به نمایش در می آید و تعداد کاراکترهای آن 168 کاراکتر است ولی با توجه به موضوعی که کاربر جستجو میکند ممکن است گوگل بخشی دیگر از متن را به کاربران نمایش دهد.

3- استفاده از نشانه گذاری استاندارد یا Schema :

احتمالا شما هم هنگام جستجو در نتایج گوگل سایت هایی را مشاهده کرده اید که در کنار عنوان و توضیحات اطلاعات تکمیلی نیز به کاربر نمایش میدهند.

معروف ترین نمونه نشانه گذاری استاندارد به سیستم امتیازدهی مربوط میشود که به صورت ستاره های زرد رنگ در نتایج جستجو نمایش داده میشود. استفاده از این ابزار به شما کمک میکند توجه کاربر را جلب کرده و CTR خود را بهبود دهید.

افزایش نرخ CTR یکی از مهمترین وظایف ما برای بهبود سئو سایت است. زمانیکه نرخ کلیک شما در مقایسه با جایگاهی که دارید بالاتر باشد گوگل بدون شک جایگاه شما را بهبود خواهد داد.

شاید فکر کنید خب اگر نرخ کلیک میتواند بر رتبه بندی گوگل تاثیر گذار است ربات هایی با IP های متفاوت میتوانند عبارت مورد نظر را جستجو کرده و وارد سایت شوند. بالعکس این تکنیک نه تنها تاثیری بر جایگاه شما نخواهد داشت بلکه موجب از دست رفتن جایگاه فعلی شما می شود. گوگل الگوریتم های پیچیده ای برای تشخیص ربات دارد و به راحتی این رفتار را شناسایی میکند.

صفحات مرتبط