مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

تبلیغات برای افزایش بازدید وب سایت :

قبل از تبلیغات، ابتدا به دقت در مورد اهداف خود فکر کنید. تبلیغات در گوگل یا رسانه های اجتماعی از جمله راه های بی نظیر برای جذب بازدیدکننده و مخاطب بیشتر است. مثلا اگر فکر میکنید از طریق جذب ترافیک بیشتر در سایت، فروشتان افزایش میابد. باید کلمات کلیدی با هدف تجاری را به عنوان بخشی از استراتژی تبلیغاتی خود، قرار دهید.

بک لینک های معتبر:

فرصت های زیادی برای تبادل وجود دارد. با سایت های مرتبط تماس بگیرید و محتوای اضافی خود را برای پست های سایت آنها ارائه دهید. هدف از این کار ایجاد پیوند متقابل است که راهی آسان برای هدایت ترافیک است. این باعث می‌شود تا خوانندگان احتمالی از سایت های دیگر وارد سایت شما شوند و بازدید از صفحات شما بیشتر شود.

استفاده  از لینک های داخلی :

ایجاد لینک های داخلی به سایر محتواهای داخل سایت شما یک راه آسان دیگر برای افزایش ترافیک وب سایت از طریق سئو است.

مطمئن شوید که سایت شما واکنش گرا است:

گنجاندن سازگاری در طراحی وب سایت که در همه سیستم عامل ها، از جمله تبلت ها و تلفن ها، به درستی نمایش داده می شود بسیار مهم است. بدون طراحی واکنش‌گرا، در خطر از دست دادن ترافیک میلیون‌ها کاربر گوشی‌های هوشمند هستید.

طراحی UX را اولویت بندی کنید:

اطمینان حاصل کنید که سایت شما به سرعت بارگیری می شود و محتوای آن خوانا است. اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس یا سوالات متداول را باید در دسترس همه باشد. اگر می‌توانید با ویژگی‌های کاربرپسند بدون کاهش سرعت به ارزش سایت خود اضافه کنید.

صفحات مرتبط