مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

مالتی مدیا تخصصی در اصفهان

طراحی مالتی مدیا در اصفهان

مالتی مدیا تخصصی در اصفهان

چند رسانه ای می‌ تواند به‌عنوان یک ساختار ارتباطی دو وجهی، چندرسانه‌ای، یا میان رسانه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد. آترین به عنوان طراح مالتی مدیا تخصصی در اصفهان شناخته می شود.

این تکنولوژی کمک می کند تا مفاهیم را به شکل آسان‌ تر، قابل‌فهم‌ تر و با تنوع بهتر در اختیار مخاطب قرار بدهیم. تصور کنید که قرار است محصولی را به مخاطب معرفی کنید، اگر صرفاً بگویید این محصول چنین ویژگی‌ هایی دارد و حدود ده دقیقه صحبت کنید، قطعاً مخاطب در همان دقیقه پنجم از خستگی خوابش می‌ برد.

اما کافی است این مفهوم ساده را با تصاویری از محصول، جدول‌ها و نمودارهای نشان‌دهنده ارزش محصول و… ترکیب کنید. به‌این‌ترتیب مخاطب هرچند ثانیه استراحت کوتاهی می‌کند و درنتیجه مشتاق می‌شود که ادامه‌ی بحث را گوش بدهد.

ساختارهای مالتی مدیا میتوانند به‌راحتی با سایر زنجیره‌های تبلیغاتی ادغام شوند، این موضع کمک میکند تا در چند جلسه در رابطه با محتوا و کلیت آن تصمیم بگیرید و از آن به بعد فعالیت‌ها به شکل موازی در کارگروه‌های مختلف دنبال بشود. درواقع لازم نیست شما از وقت کارکنان و مدیران شرکت برای برگزاری جلسات مختلف استفاده کنید.

نکته‌ی بعد اینکه با یکبار بارگذاری محصول مالتی مدیا در سایت یا سایر صفحات مجازی و پلتفرم‌ها می‌توانید به مدت طولانی با مخاطب هدف تعامل داشته باشید. و حتی با یک ویرایش کوچک نکات جدید را اضافه کنید. به‌این‌ترتیب دیگر لازم نیست چرخ را از اول اختراع کنید و می‌‌توانید با اندکی تغییر در همان چرخ قبلی به مسیرتان ادامه دهید.

صرفه‌جویی در زمان مخاطب هم یکی دیگر از مزایای مالتی مدیا است. درواقع مخاطب شما شاید نتواند در مطب شلوغ یک پزشک با تمرکز کامل متن بروشور محصول شما را بخواند، اما به‌آسانی می‌تواند از طریق صفحات مجازی، ویدیوهای محصول شمارا تماشا کرده و با آن ارتباط برقرار کند.

صفحات مرتبط