مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

جلوگیری از کپی غیرمجاز محصولات

جلوگیری از کپی غیرمجاز محصولات

با قفل محصولات خود را از کپی غیر مجاز نجات دهید

ما میدانیم که شما پس از صرف کلی هزینه و وقت محصولی را تولید کرده اید که ارزش آن برایتان بسیار بالاست. و میخواهید از کپی غیرمجاز محصولات خود جلوگیری کنید. راه حفاظت از محصول شما در دست ماست.

مجموعه‌ی آترین با به کارگیری فن‌آوری‌های به روز برای امنیت نرم‌افزارهای آموزشی مانند فیلم‌هایی که در قالب Video DVD و یا مجموعه اطلاعاتی که در قالب Multimedia ساخته میشوند،تلاش خود را میکنند. تا موسسات آموزشی به راحتی در برابر افرادی که به کپی‌برداری از آن می‌پردازند، آسوده‌ باشند.

مجموعه‌ی آترین امنیت قفل سی دی را دربرابر نرم‌افزارهای قفل‌شکن محافظت می کند.

پس بهتر است قبل از چاپ و تکثیر سی دی یا همان چاپ و رایت CD و DVD در مجموعه‌ی آترین قفل گذاری روی سی دی را انجام دهید.

به صورت کلی قفل‌گذاری روی فایل‌های آموزشی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

1- قفل ضد رایت یا همان قفل ضد کپی

2- قفل‌فعال‌سازی یا همان قفل تک کاربره

قفل سی دی ضد رایت:

این نوع قفل DVD بعد از قفل گذاری بر روی سی دی و یا دی وی دی . امکان کپی برداری از آنها امکان پذیر نمی باشد. همچنین اطلاعات اصلی و مهم سی دی مخفی میشود. و کاربر به هیچ وجه نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند. و فقط میتواند نرم افزار و یا فیلم مورد نظر را پخش نماید. سیستم این نوع قفل‌گذاری‌ها به این شکل است که کاربر به اصل فایل ویدئویی دسترسی ندارد. و فقط می‌تواند از طریق لینک موجود کلیک کند و فیلم مربوطه را تماشا کند. و در ضمن از خود دی وی دی نمی‌تواند ایمیج تهیه نماید یا کپی کند. پس کاربر برای نمایش آن حتما باید از اصل دی وی دی استفاده کند به این نوع قفل‌گذاری، قفل ضدرایت می گویند. جلوگیری از کپی غیرمجاز محصولات