مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

جایگاه اول گوگل

جایگاه اول گوگل

جایگاه اول گوگل

جایگاه اول گوگل یعنی سایت یا فروشگاه اینترنتی در موقعیتی باشد که بیشترین بازدید ممکن را دارد. این موقعیت دقیقا مثل  اجاره کردن اولین مغازه پاساژ است. کسانی که در این دو موقعیت قرار میگیرند. مجبور هستند که هزینه بیشتری بپردازند. ولی در عوض مشتری بیشتری جذب میکنند و درآمد بالای آن، همه هزینه‌ها را جبران میکند.

گوگل اعلام کرده که نزدیک به ۶۰ درصد از کاربران بعد از جستجوی یک کلمه کلیدی خاص، تنها روی ۳ نتیجه اول کلیک می کنند. این یعنی کاربران گوگل به سمت نتیجه اول حرکت می‌کنند و همه سایت ها تلاش دارند که به این رتبه برسند. پس همه تلاش ما باید روی بهینه سازی سایت باشد و برای رسیدن به این رتبه هزینه لازم را بپردازیم.

بهینه سازی سایت یعنی تغییراتی روی سایت خود انجام دهید تا به رتبه مناسبی برسید. حالا ممکن است برای سئو سایت خودتان راهکارهایی مانند تولید محتوای با کیفیت، لینک سازی داخلی یا لینک سازی خارجی، بهبود شرایط فنی و ظاهری سایت یا استفاده از شیوه‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید. در هر صورت چیزی که باید در اولویت قرار دهید این است که بهترین و ارزانترین راهکارهای ممکن را انتخاب کنید. و در این مسیر از کسانی کمک بگیرید که تجربه کافی دارند و نمونه کارهای آنها در حال حاضر در دسترس است.

کسب و کارهای اینترنتی به منظور افزایش درآمد خود به دنبال بهینه سازی سایت شان هستند. سئو کمک می کند تا وب سایت های اینترنتی جایگاه خود در نتایج جستجو را بهبود ببخشند و رتبه های بالاتری در نتایج کسب کنند. این روزها سایت ها با محصولات و خدمات متفاوت، برای جایگاه نخست نتایج جستجو با یکدیگر رقابت میکنند.