مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

دلایل جریمه گوگل چیست

دلایل جریمه گوگل چیست

دلایل جریمه گوگل چیست ؟

حتما تا به حال توسط گوگل جریمه شدید و یکی از سوالات بزرگ شما هم این است که دلایل جریمه گوگل چیست؟

  • خرید لینک

سایتی که اقدام به خرید لینک می کند به طور حتمی جریمه نمی شود. زیرا ممکن است نیاز به ترافیک هدفمند از سایتی هم رده خود داشته باشیم  و به عبارتی بنر تبلیغاتی خود را در آن سایت قرار میدهیم که آن بنر لینک شود.

لینک بد لینکی است که از سایت هایی با تراس و آتوریتی پایین ,دریافت می شود.

به عنوان مثال سایت ما در یک بازه ی زمانی کوتاه مثلاً 50000 بک لینک از صفحات یک سایت می گیرد که این نوع خرید لینک از نظر گوگل باعث ضعف سایت است. همچنین برای دریافت لینک کوتاه مدت با rel = nofollow این کار را انجام دهید .

  • تبادل لینک

سئو کارها گاهی برای بالا بردن رتبه یک سایت اقدام به تبادل لینک باسایتهای هم ردیف و حتی غیر هم ردیف آن سایت انجام میدهند و این کار به معنای زیاده روی در تبادل لینک می باشد. تبادل لینک به معنای لینک گیری از وب سایت ما به سایت های دیگریابالعکس می باشد

گاهی اوقات رقبا یا همکاری داریم که فعالیت نزدیک به فعالیت و کسب و کار ما دارند و کاربران مشترک داریم. تبادل لینک دراین زمینه یک تبادل لینک با کیفیت و جذاب میشود.

همچنین به عنوان مثال اگر از 100 لینک 80  لینک از سایت هایی با زبان متفاوت از زبان سایت ما دریافت شود مورد منفی حساب می شود.

  • محتوای تکراری

مدیران سایت و کسانی که ادیتورهای سایت هستند باید مطمئن باشند محتوایی که تولید می کنند محتوایی با کیفیت باشد کپی نباشد وبا ارزش باشد. و برای اطمینان از تکراری نبودن محتوا در گوگل آن محتوا را سرچ کنیم و می بینیم که قبلا آن محتوا وجود داشته یا نه.

  • استفاده بیش از اندازه از تگ H1

هر صفحه از سایت یک تگ H1 قرار میگیرد که تیتر صفحه یا کلمه کلیدی را دربرمی گیرد. تگ H1 مرکز اصلی متن شما را نشان میدهد

ادامه…

صفحات مرتبط