مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

عوامل تاثیرگذار در سئو

عوامل تاثیرگذار در سئو

عوامل تاثیرگذار در سئو

در سال های اخیر تمامی الگوریتم های گوگل بر اساس رفتار کاربر عمل میکنند و این یکی از عوامل تاثیرگذار در سئو می باشد…

وقتی کاربری یک کلمه را در گوگل جستجو میکند در هر صفحه از نتایج 10 وبسایت به او نشان داده میشود. تعداد کلیک هر لینک عاملی مهم در رتبه بندی وبسایت ها است. یعنی ممکن است لینک ششم صفحه از لینک اول بیشتر کلیک داشته باشد.

در این مواقع گوگل به این نتیجه می رسد که باید رتبه آن صفحه را افزایش دهد. همچنین مدت زمانی که کاربر در سایت میماند و ایجاد تعامل می کند نیز مسئله ای مهم برای گوگل است. صفحاتی که دارای نرخ پرش بالایی هستند، با افت رتبه مواجه میشوند و سیر نزولی در نتایج دارند.

اگر می خواهید تجارت خود را گسترش دهید و کسب و کارتان در دنیای امروز موفق شود، باید در گوگل موفق باشید. مشتریانی که در گوگل به دنبال نیاز های روزمره خود هستند بدون شک مشتری واقعی هستند. و اگر قصد خرید از شما نداشته باشند هرگز وقت شما را نمی گیرند. امروزه مردم کمتر مانند گذشته در خیابان ها و پشت ویترین مغازه ها به دنبال کالا و خدمات مورد نیاز خود می گردند. تخصص ما کمک به شماست برای موفقیت در فروش اینترنتی و معرفی برندتان به عموم مردم. اگر می خواهید سهمی از سرچ 30 میلیونی کاربران ایرانی در اینترنت داشته باشید، همین الان ثبت درخواست را بزنید و از مشاوران محموعه سئو ایران کمک بگیرید.

بهینه سازی وب سایت به خصوص در زمان حاضر که گوگل از هوش مصنوعی و روش های بسیار سخت برای رتبه گیری سایت ها استفاده میکند اصلا کار آسانی نیست. و نمیتوان به راحتی در پروژه ای به موفقیت رسید.

صفحات مرتبط