مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

سئوی داخلی و خارجی

سئوی داخلی و خارجی

سئوی داخلی و خارجی

سئو یک تکنیک یا یک ابزار واحد نیست. اگر تازه با مبحث سئو آشنا شدید حتما دوست دارید تفاوت سئوی داخلی و خارجی را بدانید. هر کدام از آن ها به تنهایی کمک می کنند بازدیدکننده بیشتری به سمت سایت جذب کنید. اجرای برخی از استراتژی ها تنها چند ساعت زمان می برد اما برخی از تاکتیک ها هم نیازمند زمان زیادی برای برنامه ریزی است.

سئوی داخلی بر روی بهینه سازی صفحات تمرکز می کند تا بتواند ترافیک طبیعی بیشتری کسب نمایید. با این تکنیک موتورهای جستجو راحت تر می توانند محتوای شما را طبقه بندی کنند.

پژوهش بر روی کلمات کلیدی

پیدا کردن نیاز اصلی جستجو در مشتریان هدف کمک می کند محتوایی بنویسید که از کلمات کلیدی درست درآن استفاده شود. کیوردپلنر و کیورد اکسپلورر سایت Moz بهترین پلتفرم ها برای پژوهش کلمات کلیدی هستند

لینک دهی داخلی

این روش مثل راهنمای تورعمل می کند و کاربر را از صفحه ای به صفحات مناسب دیگر هدایت می کند. لینک دهی عملکرد سئوی سایت شما را بهتر میکند

سرعت صفحات

چند سال پیش موتورهای جستجو اعلام کردند که سرعت صفحات سایت بر روی رتبه بندی آن اثر می گذارد. و این موضوع هنوز هم در سئو تاثیر گذار است. به همین دلیل باید سرعت بارگذاری صفحات خود را بالا ببرید.

سئوی خارجی تلاش می کند رتبه بندی سایت را از طریق ترافیک ارجاعی بهبود ببخشد.

روابط عمومی

لینک گیری از سایت های آنلاین معتبر و سایت های خبری کمک می کند داستانتان را در اختیار عموم قرار دهید.

وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان به معنای ایجاد محتوای ارزشمند برای سایتی با مخاطبان مشابه با مخاطبان شماست و رقیب شما نباشد. در این شرایط می توانید ترافیک زیادی به سمت سایت جذب کنید.

دسترسی به اینفلوئنسرها

برای اینکه بتوانید حلقه مخاطبان تان را افزایش دهید دسترسی به اینفلوئنسرها می تواند مسیر خوبی باشد. اینفلوئنسرها افرادی هستند که  عادت های خرید مردم را شکل می دهند. آن ها می توانند افراد را به بازدید از سایت، امتحان کردن محصولات ترغیب کنند.

صفحات مرتبط