مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

نقش سئو در جذب مشتری

نقش سئو در جذب مشتری

نقش سئو در جذب مشتری

در دنیای اینترنت و مخصوصا فروشگاه های اینترنتی، لزوم بازاریابی برای کسب درآمد و مشتری بیشتر، از اهمیت بالایی برخوردار است، به طوری که در این میان سئو و یا بهینه سازی موتورهای جستجو از درجه بالاتری نسبت به بازاریابی همچون تبلیغات رایج برخوردار است و این تاثیرات قابل توجه سئو در کسب و کارها و فروش اینترنتی را به خوبی می رساند. نقش سئو در جذب مشتری

یکی از عواملی که می تواند به هر کسب و کار اینترنتی رونق و پیشرفت ببخشد و فروش اینترنتی را افزایش دهد مسئله سئو میباشد به طوری که اگر بخواهید رتبه و جایگاه بالایی در بین موتورهای جستجو داشته باشید و میزان ترافیک بالا و فروش عالی داشته باشید پس باید به قدرت سئو پی ببرید تا بتوانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید.گوگل

کسب رتبه بهتر در گوگل از مهمترین اهداف سئو است. سرچ کردن در موتورهای جستجو برای بسیاری از برندها و کسب‌ و کارها منبع اصلی جذب ترافیک و تکمیل‌کننده سایر کانال‌های بازاریابی است.

هنگامی که بر روی سایت خود تکنیک های سئو و بهینه سازی را پیاده سازی می کنید، سایت شما در اولین صفحات جستجوی گوگل به کاربران  نمایش داده میشود. اینگونه مشتریان بالقوه با شما آشنا میشوند و در آینده ممکن است به مشتری بالفعل تبدیل شوند. همچنین حضور شما در اولین صفحات گوگل باعث جلب اعتماد مشتریان نیز خواهد شد. بنابراین سئو در افزایش فروش و درآمد تاثیر بسزایی خواهد داشت.

نقش سئو در فروشگاه هاي اينترنتي بسیار بیشتر از نوع محصولات و خدمات شما خواهد بود. هنگامی که سایت شما از اصول و تکنیک های سئو برخوردار نباشد، محصولات نیز در جایگاه درستی قرار نمی گیرند. بنابراین حتی اگر بهترین محصولات و خدمات را نیز عرضه کنید، باز هم فروشی را تجربه نخواهید کرد.

صفحات مرتبط