مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

کسب و کار ها در کرونا

کسب و کار ها در کرونا

کسب و کار ها در کرونا

در حالی که پیش ازکرونا پیش بینی می شد رونق کسب و کار ها در فاصله بین 6 تا 7 سال آینده صورت می گیرد. اما کسب و کار ها در کرونا با شبکه های اجتماعی آشنا شدند.

از زمانی که کرونا کل جهان را فرا گرفت فعالیت بیشتر کسب و کار ها به طور موقت متوقف شد. در این بین بعضی از این کسب و کار ها به رشد قابل توجهی رسیدند. ولی چرا؟
در این موقعیت این کسب و کار ها اینترنتی شدند و یا گسترش پیدا کردند.
یکی از راهکار های فروش در شبکه های اجتماعی برای مثال اینستاگرام است، اما معایب زیادی دارد.
برای مثال شبکه های اجتماعی یکی از راه های ساده برای کلاه برداری می باشد. در نتیجه جلب اعتماد مشتریان بسیار سخت است. و همچنین رشد یک کسب و کار تازه در حجم زیاد کسب و کار های اینترنتی

کسب و کار های مجازی در کرونا
عدم وجود فرآیند ثبت سفارش، باعث شده رسیدگی و پردازش سفارش برای اکثر فروشنده‌ ها در شبکه‌ های اجتماعی سخت باشد. همچنین امکان پاسخگویی شبانه روزی نیست و در صورت نداشتن مدیریت زمان بهره وری کاهش می یابد.
امروزه اکثر گروه های بازاریابی از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات شرکت ها و برند ها کمک می گیرند. حضور در بازار های فیزیکی به حضور در شبکه های اجتماعی وابسته است. این دو مکمل هم می باشند و درصورت استفاده از فرصت های هر دو بازار، رشد یک برند حتمی خواهد بود.
وجود یک فروشگاه اینترنتی مشتری‌ های شما را از شبکه‌ های اجتماعی به فروشگاهی می برد که هم خریدار راحت خرید کند هم شما کمتر به دردسر بیافتید.
پس برای گسترش کسب و کار خود با آترین همراه باشید

صفحات مرتبط