مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

مقایسه سایت و اینستاگرام

مقایسه سایت و اینستاگرام

مقایسه سایت و اینستاگرام

یکی از چالش های مهم صاحبان کسب و کار های اینترنتی هنگامی که برای تولید محتوا و طراحی سایت مراجعه می کنند.این است که اینستاگرام را در مقابل سایت قرار می دهند. و تنها داشتن یک صفحه اینستاگرام و یا کانال تلگرام را کافی می دانند. و یا بالعکس داشتن یک سایت را کافی می دانند و تمایلی جهت راه اندازی صفحه اینستاگرام ندارند. مقایسه سایت و اینستاگرام

در ادامه با ما همراه باشید ….

سایت بهتر است یا اینستاگرام

اولین موضوع این است که کسب کار مجازی نیاز دارد تا از هر راهی که ارزش سرمایه گذاری دارد معرفی شود و داشتن یک سایت و یا اینستاگرام به تنهایی کافی نیست.گرچه سایت قدرتی به مراتب بالاتری در جذب مشتری دارد.

با معایب اینستاگرام شروع می کنیم

یکی از بزرگترین معایب اینستاگرام مشتریان محدود می باشد. مشتریان شما فقط فالوورهای شما هستند .این در یک کسب و کار مجازی سم هست و شما مدام نیاز خواهید داشت تا فالوور جمع کنید. که این کار ساده نیست ، شما به تبلیغات مداوم نیاز دارید که هزینه بالایی به همراه دارد. به همین دلیل اینستاگرام برای یک کسب و کار رایگان نیست.

مشتری در اینستاگرام امکان سرچ کالای مورد نظر خودش را ندارد. و گوگل بستری مطمئن و محبوب برای این مشکل می باشد.

مشتری در اینستاگرام به سختی به شما اعتماد میکند. در حالی که شما با داشتن مجوز و نماد اعتماد در سایت خود به راحتی می توانید مشتری را جذب کنید.

حالا مزایای سایت

در سایت مشتری می تواند جنس مورد نیاز خود را بخرد و به صورت آنلاین هزینه رو پرداخت کند. و بعد از خرید به صورت خودکار اگر فایل قابل دانلود باشد ، لینک دانلود ارسال می شود و اگر قابل پست باشد شما فقط کالا را پست خواهید کرد.در صورتی که در اینستاگرام این امر به سختی انجام می شود و زمان بیشتری صرف می کند.

صفحات مرتبط