مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

مالتی مدیا کاربردی

مالتی مدیا کاربردی

مالتی مدیای کاربردی

تولید محتوا در قالب ساختار‌های متنوع مدیا عرضه‌ی آن به شکل سی دی، دی وی دی و… در دسته‌ی مالتی مدیا کاربردی قرار می‌گیرد. تمرکز مالتی مدیای کاربردی بر رفع نیاز مخاطب هدفی است که تعریف کرده است.

وقتی وارد وبلاگ کسب‌وکاری می‌شوید، به‌راحتی می‌توانید در تالار‌های آن قدم بزنید، از تصاویر دیدن گنید، ویدیو‌ها را تماشا کنید، در بخش‌های پرسش و پاسخ سؤالاتتان را بپرسید، مقاله‌ها را بخوانید و… تمام این‌ها برای مخاطب به معنای حس آزادی انتخاب است. و مخاطب‌ها این حس را دوست دارند.

تمام این‌ها یعنی مخاطب شما می‌تواند کسب‌وکارتان را به‌عنوان یک برند پیشرو بشناسد، برندی که به جذابیت انتقال مفاهیم، بیان صحیح، قدرت کلام در کنار گرافیک و ابزار‌های ارتباطی روز واقف است و از آن‌ها در جایگاه درستش استفاده می‌کند.

استفاده از مالتی مدیا برای افزایش بازدهی آموزش، امکان انتشار سوابق پزشکی، پرونده بیمار و… در یک اپلیکیشن به‌صورت یک‌جا و راحت‌تر شدن دسترسی به این اطلاعات توسط پزشک و بیمار، انواع مالتی‌مدیاهای آموزش و سرگرمی کودکان، و… از جمله کاربردهای مالتی مدیا در بخش سبک زندگی هستند.

نرم افزارهای کاربردی از قبیل پخش کننده های صوتی و تصویری، برای ساخت خود دارای تعریف های استانداردی هستند. اما با توجه به این مطلب می توان برای ایجاد فضایی متنوع، خلاقانه، کاربردی و بهینه از قابلیت های ارائه شده توسط تکنولوژی محصول مالتی مدیا استفاده کرد.

صفحات مرتبط