مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

مالتی مدیای تبلیغاتی

مالتی مدیای تبلیغاتی

مالتی مدیای تبلیغاتی

در این حالت تیم شما تلاش می‌ کند تا با کمک جذابیت عناصر موجود در مالتی مدیا محصولش را به بهترین شکل معرفی کند. هرچند دایره محصول اینجا تنها منحصراً به معنای یک محصول فیزیکی نیست. نشان دادن وسعت یک کسب‌ و کار و افراد درگیر در آن، نمودار های مختلف ارزش‌ آفرینی و سود دهی و موفقیت در جهت تشویق سرمایه‌ گذاران، نشان دادن مراحل رشد یک پروژه با کمک فیلم‌ ها یا انیمیشن‌ های دو بعدی و هر قالب مالتی مدیا از تصویر گرفته تا صوت با توجه به جامعه هدف میتواند در چهارچوب مالتی مدیای تبلیغاتی تعریف شود.

یک تصویر بهتر از هزار حرف است، این عبارتی است که حتماً شما هم تا به حال شنیدید. درواقع تصاویر به ما این امکان را میدهند تا روی هوش و انتقال مفهوم به شکل خلاقانه‌ تر سرمایه‌گذاری کنیم. همین موضوع راجع به استفاده از انواع ویدیو‌ها هم صدق میکند. از طرف دیگر در یک ویدیوی کوتاه شما میتوانید چندین مطلب را بیان کنید. بدون اینکه مخاطب خسته شود، اتفاقی که در نوشتار کمتر رخ میدهد.

در کنار این موضوع در صورت استفاده از قالب مالتی مدیا ی درست، شما میتوانید روی به اشتراک‌ گذاری مطالبتان حساب کنید. و این یعنی با یکبار زحمت بخشی از مسیر بازاریابی را توانستید طی کنید. از این گذشته جامعه هدف شما با ابزار‌های مالتی مدیا، محدود به یک موقعیت جغرافیایی خاص نمیشود. یک شرکت تولید صنایع‌دستی با ساخت یک ویدیوی بدون کلام از مراحل ساخت یک ظرف مینا کاری و به اشتراک‌ گذاری آن در یوتیوب میتواند مخاطب خرج از کشور را جذب کند. و سطح تجارتش را گسترش بدهد.

ارائه داده‌ها و اطلاعات در قالب اسلایدهای تصویری، ویدیویی و انواع نمودارها به رویکرد واقع‌ بینانه در کسب‌ و کار منتهی میشود.

صفحات مرتبط