مشاوره رایگان

تاثیر کرونا بر کسب و کار آنلاین

تاثیر کرونا بر کسب و کار آنلاین

آیا قبل از کرونا کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کردید ولی ویروس کرونا بر آن تاثیر منفی به جا گذاشت ؟

سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان استراتژی مناسب برای مقابله با تاثیر کرونا بر فروشگاه اینترنتی انتخاب کرد؟

در واقع با توجه به شرایط اقتصادی خرید کالای غیر ضروری توسط مصرف کنندگان بسیار کاهش یافت.

ویروس کرونا هزاران کسب و کار آنلاین و آفلاین را به طور موقت تعطیل کرد و بسیاری هم شغل خود را از دست دادند.

مشاوران اقتصادی باور دارند که حتی در دوران پس از کرونا نیز باید انتظار یک تغییر بزرگ در رفتار مشتری هدف خود داشته باشید. زیرا ممکن است آنها به طور موقت از پرداخت هزینه برای برخی محصولات خودداری کنند و یا برای همیشه به دنیای اینترنت روی بیاورند.

اگرچه ممکن است در دوران کرونا و پس از آن ضررهایی متحمل شوید. اما باید برای کسب وکار خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که کرونا یا هراتفاقی مانند آن تاثیری بر کسب و کار شما نگذارد. اگر می خواهید فعالیت های بازاریابی آنلاین و سئو سایت شما نتیجه بخش باشد شما باید دائماً به دنبال تولید محتوای بروز و مفید باشید. علاوه بر این  کسب‌وکارها باید از تأثیر کرونا بر برندشان آگاه و برای مقابله با آن برنامه داشته باشند.

برای نجات کسب و کار آنلاین خود از کرونا می توانید از ترفند های زیر استفاده کنید:

  • یک صفحه اختصاصی برای ویروس کرونا کنار بگذارید. و در آن محتوایی از ارتباط  کرونا با کسب و کار خود و تاثیر آن در زندگی روزمره انتشار دهید
  • اطمینان حاصل کنید که صفحه سؤالات متداول دارید و مداوم آن را به روز رسانی کنید
  • سایت خود را در تغییرات الگوریتم های گوگل به روز نگه دارید
  • برند شما باید معتبر بماند و به این منظور شما می توانید محتوای مفیدی به مخاطبان خود ارائه دهید. که مطابق با ارزش و اهداف برند شما باشد.
  • از سئوی محلی استفاده کنید تا مشتریان و مخاطبان در نزدیکی شما از خدمات و محصولات شما آگاهی پیدا کنند. و مشتریان زیادی اینترنتی از شما خرید کنند.
  • رفتار جستجوی افراد به سرعت در حال تغییر است :شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به سمت هدف فعلی که بقاست می رود. که به شدت هم در حال افزایش است. به عنوان مثال، اگر در صنعت موادغذایی فعالیت می کنید، باید در مورد اینکه آیا محصولات شما دارای ارسال رایگان می باشد. و یا از چه پروتکل هایی برای بهداشت کافی محصولات خود استفاده میکنید، محتوا ایجاد کنید.
  • به فرصت های جدید فروش توجه کنید. و اگر در صنعتی هستید که بیشتر از همه تحت تأثیر این بیماریست، با اضافه کردن گزینه های خلاقانه ای مانند حمل و نقل رایگان یا تحویل درب منزل می توانید کسب و کارتان را نجات دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قفل گذاری CD