مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

اهمیت عنوان صفحه

اهمیت عنوان صفحه

اهمیت عنوان صفحه

هنگامی که موضوعی را جستجو می کنید. اولین چیزی که به چشم میخورد نوشته آبی رنگ با کلمات درشت تر است که عنوان صفحه را دربردارد اما تا به حال از اهمیت عنوان صفحه چیزی شنیدید.

اما اهمیت این عنوان در چیست و ما به چه دلیل باید به آن توجه کنیم؟

در مرورگرهای پر استفاده مانند فایرفاکس، گوگل کروم، اینترنت اکسپلورر، اپرا و … عنوان صفحه در بالای هر پنجره‌ قرار میگیرد.

در واقع اولین خطی که در نتایج یک جستجو نمایش می دهد عنوان صفحه است. که در تگ متا تعریف می شود.

و زمانیکه شما صفحه ای در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک میگذارید. عنوان صفحه در مطلب منتشر میشود و به نمایش در میاید.

پس شما باید بازدیدکنندگان را ترغیب کنید تا سایت شما را از میان دیگر نتایج پیشنهادی گوگل انتخاب کنند. برای اینکار میتوانید:

-عنوان صفحه اصلی سایت خود را با نام شرکتتان آغاز کنید. و برای صفحات داخلی سایت نام شرکت باید در انتهای عنوان صفحه باشد و اطلاعات مهمتر را در ابتدا قرار گیرد.

-در صورت امکان کلمات کلیدی را در ابتدای عنوان صفحه خود قرار دهید زیرا موتورهای جستجو این صفحات را بیشتر به کاربران پیشنهاد میدهند. با این کار توجه بیشتری از کاربران جلب میکنید و شانس کلیک برروی سایت شما افزایش مییابد. جلب توجه کلمات کلیدی در عنوان صفحه، نرخ ورود کاربران به سایت شما را در گوگل افزایش میدهد که موجب بالا آمدن رتبه شما در نتایج موتور جستجوی گوگل میشود.

– با استفاده از خط عمودی (کاراکتر (|)) در عنوان صفحه عبارات را از یکدیگر جدا کنید و ظاهری تمیز و مرتب به آن بدهید. در این صورت کاربر با مشاهده عنوان شما متوجه موضوع اصلی میشود و شانس شما را برای بازدید بیشتر افزایش میدهد.

– با استفاده از اعداد در ابتدای عنوان صفحه کاربرد آن را بالا ببرید زیرا برای مثال مطلبی با عنوان 10 نکته اساسی در سئو بازدید از سایت شما را بالا میبرد.

-قرار دادن حجم زیادی از اطلاعات در 70 کاراکتر برای عنوان صفحه کار راحتی نیست، پس مهمترین موضوع خود را به بهترین شکل در آن قرار دهید.

صفحات مرتبط