مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

انواع سئو

انواع سئو

انواع سئو

وب سایت هایی که بالاترین رتبه و بیشترین تعداد دریافت جایگاه های صفحه اول نتایج جستجو را دارند بازدیدکننده بیشتری به دست می‌آورند که درصد بالای از آنها به مشتری تبدیل میشوند. انواع سئو

سئو بهبود نتایج ارگانیک است و شامل ترافیک مستقیم یا تبلیغات نمی باشد. سئو یا بهینه سازی شامل چهار نوع اصلی است که به شما کمک می کند در نتایج جستجو رتبه بالاتری دریافت کنید:

  • کلاه سفید (White Hat SEO)

    به شدت براساس دستور العمل های موتور جستجو رشد میکند. به احتمال زیاد از تغییرات آینده در الگوریتم ها تأثیر منفی نمی گیرند، بدست آوردن نتیجه طولانی تر است ریسک کمتری را به همراه دارد و در طولانی مدت پایداری هستند….بیشتر

  • کلاه سیاه (Black Hat SEO)

    شیوه هایی بر خلاف رهنمودهای موتور جستجو که ریسک بالایی به همراه دارد و احتمال حذف محتوای شما از نتایج جستجو وجود دارد. سئو کلاه سیاه به سرعت ارزش بوجود می آورد، اما خطر زیادی دارد چون…بیشتر

  • کلاه خاکستری (Gray Hat SEO)

    کلاه خاکستری بین تکنیک های کلاه سیاه و کلاه سفید قرار دارد. در دستورالعمل های گوگل نیست و شما باید در استفاده از آن احتیاط کنید. تکنیک خاصی توسط گوگل برخلاف قوانین اعلام نشده است، درواقع تضمینی بر نداشتن تاثیر منفی در رتبه شما نیست…بیشتر

  • منفی (Negative SEO)

    اجرای روش های سئو کلاه سیاه و یا خاکستری با هدف آسیب به سایت رقبا که باعث می‌شود شما در نتایج جستجو رتبه بهتری دریافت کنید…بیشتر

تفاوت اصلی انواع سئو در زمان، هزینه، ریسک و ارزش است.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که ماجرای انواع کلاه ها چیست؟

در دهه های ۱۹۲۰ و ۱۹۴۰ فیلمهای ایالات متحده دارای شخصیت هایی با کلاه سفید که توسط قهرمانان پوشیده می‌شد، کلاه سیاه مخصوص افراد شرور بود و این موضوع به نمادی برای تقابل خوب در برابر بد تبدیل شد.

تخصیص کلاه سفید به معنای ارائه خدمات و تاکتیک های خوب سئو و کلاه سیاه برخلاف این موضوع است و همانطور که شما بهتر می دانید خاکستری مابین این دو عمل میکند.

مقایسه بصری انواع سئو :

انواع سئو

همچنین ممکن است اصطلاحات سئو داخلی و سئو خارجی را نیز شنیده باشید. این اصطلاحات به تلاش شما برای بهینه سازی اشاره می‌کنند.

  • سئو داخلی

    بر وب سایت و محتوای شما تمرکز میکند و از این که مطالب شما برای موتورهای جستجو می‌توانند قابل مشاهده است اطمینان پیدا می کنند. به گوگل و بازدیدکنندگان فرصت می دهد که درباره محتوای شما تصمیم گیری کنند.

  • سئو خارجی

    شامل تکنیکهایی است که خارج از سایت انجام می‌شود و بر روی دریافت سیگنال از دیگر سایت ها به سایت اقدام میکند….بیشتر

صفحات مرتبط