مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

کانتنت مارکتینگ شبکه اجتماعی

کانتنت مارکتینگ شبکه اجتماعی

کانتنت مارکتینگ در شبکه های اجتماعی

بازاریابی از طریق تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و یا رپورتاژ در سایت های خبری و هر روش دیگری که بتوان از طریق آن محتوا مخاطب جذب کرد را کانتنت مارکتینگ شبکه اجتماعی و یا بازاریابی محتوایی می نامند.

یکی از پربازده ترین روش های بازاریابی محتوایی شبکه های اجتماعی است. تولید محتوا در شبکه های اجتماعی باید متناسب با آن شبکه باشد.

شبکه های اجتماعی زیادی در ایران هسیتند که می توان با کانتنت مارکتینگ فروش عالی رقم زد.

مثل : تلگرام ، اینستاگرام ، لینکدین ، آپارات و …

لینکدین

لینکدین یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی محتوایی است. این شبکه به شما این امکان را می دهد تا یک پیج بیزینس ایجاد کنید و محتوای خود را در آن قرار دهید. پیشنهاد می شود در این شبکه اجتماعی روزانه حداقل یک الی سه پست در ساعت های مختلف بگزارید.

تلگرام

در تلگرام شما می توانید با ایجاد یک کانال محتوای با ارزش و متناسب با کسب کار خود تولید نمایید. یکی از اصول درج محتوا در تلگرام این است که برای مثال 4 پست در روز را در ساعت های مختلف درج کنید. نوع مخاطب شما بر انتخاب ساعت درج محتوا نیز تاثیرگذار است.

اینستاگرام

اینستاگرام الگوریتم پیچیده تری دارد. به طور معمول در روز یک یا دو پست درج کنید. ساعت های پر بازده تر بعد از مدتی در بخش آمار مشخص می شود. اگر نیاز به فعالیت بیشتر دارید از استوری ها استفاده کنید. درج هشتک ها در اینستاگرام بسیار اهمیت دارد.

آپارات

آپارات یکی از پرمخاطب ترین هاست و در الکسا رتبه دوم بازدیدکننده را پس از گوگل دارد. از سال 2018 میزان بازدید ویدیو ها با رشد چشم گیری روبرو بود که نشان از اهمیت این نوع محتوا دارد.

هنوز هم بسیاری باور دارند که محتوا پادشاه است و کانتنت مارکتینگ یکی از به صرفه ترین روش های تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازیست.

صفحات مرتبط