مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

پنالتی گوگل چیست

پنالتی گوگل چیست

پنالتی گوگل چیست

دنیای مجازی، مانند دنیای واقعی قوانین خاص خود را دارد و در صورتی که جرمی مرتکب شوید یکی از مجازات ها گوگل پنالتی است. حالا پنالتی گوگل چیست؟

این اتفاق زمانی برای وب سایت شما رخ می دهد که الگوریتم های گوگل تشخیص بدهند سایت شما جهت ارتقا پیدا کردن به رتبه های بالا، از راه غیر قانونی وارد می شود و تشخیص این امر توسط الگوریتم های گوگل است.

الگوریتم هایی همچون: پاندا، پنگوئن و مرغ مگس‌خوار

هر کدام به طریقی فعالیت سایت شما را غیر قانونی تشخیص میدهد و سایت شما را اسپم می کند برای مثال پاندا به محتوای با ارزش حساس است.

پنگوئن مسئول پی گیری لینک ها است پس همین الان لینک های خود را چک کنید، لینک های ناگهانی می تواند شما را با مشکل پنالتی شدن توسط پنگوئن مواجه کند.

میخواهید بدانید مرغ مگس‌خوار چه نقشه ای برای سایت شما دارد. مواظب کم یا زیاد بودن کلمات کلیدی خود باشید.

انواع پنالتی گوگل

  • بن ها (پنالتی مرگ)

این مورد در موارد بسیار نادر اتفاق می افتد. یعنی بسیار کم پیش می آید گوگل اقدام به بن کردن یک سایت کند. این به معنای مرگ آن سایت است.

زمانی که یک سایت به رفتاری غیر قانونی بپردازد و برای مثال انتقال بد افزار و ویروس به سیستم بازدید گنندگان و یا اقداماتی مثل انتشار خشونت، مطالب نژاد پرستانه و مطالب غیر متعارف دیگر که میتواند شامل بن شود.

  • کاهش رتبه

این پنالتی گوگل شایع ترین جریمه ای است که گوگل در نظر می گیرد که یعنی سایت شما بصورت ناگهانی از رتبه ی بالا به پایین سقوط می کند و این جریمه مربوط به الگوریتم ها است.

  • تغییر رتبه موقت

ورای تغییر رتبه های که به صورت اتوماتیک انجام می شود، گوگل به همراه یک تیم متخصص و کامل این اختیار را دارند، که بنا به تشخیص خود رتبه سایت هایی را که به صورت متقلبانه سعی در بهبود جایگاه خود دارند را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید : دلایل پنالتی شدن یک سایت توسط گوگل

صفحات مرتبط