مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

نتایج اول گوگل

نتایج اول گوگل

نتایج اول گوگل

در کسب وکارهاي اينترنتي روش‌هاي مختلفي براي جلب مخاطبين وديده شدن وجوددارد. شبکه‌هاي اجتماعي،ايميل مارکتينگ و…که استفاده از هر کدام نيازمند داشتن برنامه و استراتژي مخصوص و در زمان معين است.نتایج اول گوگل

هنگامي که رقابت بين شرکتها زياد مي شود. ميزان هزينه کليک روي لينکهاي سايت براي افزايش ترافيک ورودي سايت در اينترنت زياد ميشود. و گاهي سايتها مجبور به خريد بنرهاي تبليغاتي و ساير روشها ميشوند.

در اين زمان SEO نقش خود را به عنوان يک روش مقرون به صرفه براي عدم وابستگي به ساير روشها به خوبي ايفاء ميکند.

سئو چگونه کار میکند؟ در واقع باید عملکرد سئو را بشناسید و سپس برای آن اقدام کنید. سئوی سایت به این معنی است که رتبه صفحات سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی هر صفحه به رتبه‌های اول برسانید.

سئو به هیچ عنوان یک راه حل کوتاه مدت نیست. اگر فکر میکنید که با راه‌‌اندازی یک وب‌ سایت به درآمد و فروش سریع میرسید. باید بدانید که این یک خیال باطل است و سئو فرآیندی زمانبر است.

خودتان را یک لحظه جای گوگل قرار دهید‌؛ چرا باید سایتی که مدتها رتبه خوبی برروی یک عبارت داشته و مخاطبانی که گوگل هم به آن میفرستد راضی هستند. جای خود را به سایت ‌شما بدهد؟ اگر این سوال را به صورت منطقی پاسخ دهید،قطعا متوجه اصل مطلب خواهید شد.

از طرفی بهتر است بدانید. که اگر قصد دارید در کوتاه مدت با استفاده از سئو و گوگل بقای کسب وکار اینترنتی خود را حفظ کنید. قطعا بیزنس شما نابود خواهد شد.

سئو به هیچ عنوان نمی‌تواند در کوتاه مدت به شما نتیجه ملموسی را بدهد. بدون شک ماه‌ها طول میکشد تابتوانید برروی عبارات هدفتان در گوگل رتبه بگیرید و سپس از آن به درآمد برسید. پس بدون شک باید در کوتاه مدت برروی روش های دیگر هم تمرکز کنید.

صفحات مرتبط