مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

معایب خرید حضوری

معایب خرید حضوری

معایب خرید حضوری

بسیاری افراد، حتی خریدهای سوپرمارکتی خود را به صورت هفتگی و  آنلاین انجام می‌دهند. برخی شرکت‌ها فقط فروش آنلاین دارند و فروش حضوری ندارند. معایب خرید حضوری
خرید با حضور فروشنده کم حوصله
خرید از واسطه ها و قیمت کاذب
کالا بدون پشتیبانی بعدی
خرید پس از اتلاف ساعت های متمادی در ترافیک
محرومیت از خرید کالا از شهرهای دیگر
در خرید حضوری حریم شخصی وجود ندارد و دیگران از خرید شما آگاه می‌شوند.
در خرید حضوری ممکن است برای خرید اقلام غیرضروری وسوسه شوید.
برای دیدن کالا از نزدیک باید از فروشنده درخواست کنید.
برای خرید کالاها باید به مغازه مربوط به همان کالا مراجعه کنید اما در خرید آنلاین می‌توانید در کنار پتو، میز یا لوازم تحریر یا اسباب بازی هم بخرید.
باید در ساعات مقرر برای خرید حضوری مراجعه کنید.
برای مقایسه قیمت‌ها باید به مغازه‌های مختلف سر بزنید اما در خرید آنلاین چندین فروشگاه را در صفحه خود بازدید می‌کنید.
اینترنت به فروشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا طیف وسیعی از برندها و کالاها را نشان دهند و هزینه‌ها را پایین نگه دارند. بعضی اوقات این هزینه‌های حفظ شده در قالب قیمت‌های کم و تخفیفات ویژه به مشتریان باز می‌گردد. با این اوصاف خرید آنلاین یک معامله برد ـ برد برای تمام افرادی ا‌ست که در آن شرکت کنند.
با وجود ویژگی‌ های تکنولوژی امروزه مشتریان می‌توانند در آنِ واحد قیمت‌ ها و پیشنهادات را مقایسه کنند. این امکان باعث بیشتر شدن شفافیت بین خریداران و فروشندگان و ارائۀ پیشنهادات بهتر به جامعه هدف می‌شود.
شما در فروشگاه حضوری نیز می‌ توانید قیمت‌ ها را مقایسه کنید؛ اما از لحاظ زمان و نگه‌ داشتن تمام قیمت‌ ها در ذهن، به مشکل بر می‌خورید. باید ساعت‌ ها از این فروشگاه به آن فروشگاه بروید و تمامی اجناس را قیمت کنید تا بتوانید بهترین قیمت را پیدا کنید.

صفحات مرتبط