مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

مزایای مالتی مدیا

 طراحی مالتی مدیا در اصفهان

مزایای مالتی مدیا

مزایای مالتی مدیا چیست؟ یک شرکت یا کسب‌ و کار یا هر نوع سیستم دیگری چرا باید به سراغ مالتی مدیا بروید؟

همه‌ی ما آن ساعت‌های خواب‌ آور نشستن سر کلاس و گوش دادن به صحبت‌های معلم را به خاطر داریم. اما کافی بود که یک روز درسمان از حالت تئوری خارج شود و به آزمایشگاه برویم. یا حتی در دانشگاه استاد از اسلایدها برای بیان مفاهیم استفاده کند.

درواقع استفاده از صدا و تصاویر به‌صورت هم‌ زمان کمک می‌کند. تا ساختارهای ذهنی ما به‌صورت هم‌زمان فعال شوند. کسی که حافظه تصویری خوبی دارد، می‌تواند با یک تصاویر و افرادی که حافظه صوتی خوبی دارند با کمک صدا می‌توانند مفاهیم را در بخش‌‌های عمیق‌تر ذهنشان جا بدهند. و از یادگیری لذت دوچندانی ببرند.

وقتی وارد وبلاگ کسب‌ و کاری می‌شوید، به‌راحتی می‌‌توانید در تالارهای آن قدم بزنید، از تصاویر دیدن کنید. ویدیوها را تماشا کنید، در بخش‌های پرسش و پاسخ سؤالاتتان را بپرسید، مقاله‌ها را بخوانید و… تمام این‌ها برای مخاطب به معنای حس آزادی انتخاب است. و مخاطب‌ها این حس را دوست دارند. آن‌ها از احترام گذاشتن به سلیقه‌شان خوشحال می‌شوند.

تمام این‌ها یعنی مخاطب شما می‌تواند کسب‌وکارتان را به‌عنوان یک برند پیشرو بشناسد، برندی که به جذابیت انتقال مفاهیم، بیان صحیح، قدرت کلام در کنار گرافیک و ابزارهای ارتباطی روز واقف است و از آن‌ها در جایگاه درستش استفاده می‌کند.

ساختارهای مالتی مدیا می‌توانند به‌راحتی با سایر زنجیره‌های تبلیغاتی ادغام شوند، این موضع کمک می‌کند تا در چند جلسه در رابطه با محتوا و کلیت آن تصمیم بگیرید. و از آن به بعد فعالیت‌ها به شکل موازی در کارگروه‌های مختلف دنبال بشود. درواقع لازم نیست شما از وقت کارکنان و مدیران شرکت برای برگزاری جلسات مختلف استفاده کنید.

نکته‌ی بعد اینکه با یک‌بار بارگذاری محصول مالتی مدیا در سایت یا سایر صفحات مجازی و پلتفرم‌ها می‌توانید به مدت طولانی با مخاطب هدف تعامل داشته باشید. و حتی با یک ویرایش کوچک نکات جدید را اضافه کنید. به‌این‌ترتیب دیگر لازم نیست چرخ را از اول اختراع کنید و می‌‌توانید با اندکی تغییر در همان چرخ قبلی به مسیرتان ادامه دهید.

صفحات مرتبط