مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

ماندگار شدن با لوگو

ماندگار شدن با لوگو

ماندگار شدن با لوگو

اگر به تازگی کسب و کاری را راه‌اندازی کرده‌اید؛ممکن است برای شما نیز این سؤالات به وجود آمده باشد که چرا باید برای طراحی لوگوی کسب و کارتان هزینه کنید؟آیا طراحی لوگو نقش مهمی در توسعه کسب و کارتان دارد؟یا به عبارتی ساده‌تر اهمیت طراحی لوگو چیست؟ ماندگار شدن با لوگو

معمولاً طراحی لوگو آخرین چیزی است که صاحبان کسب و کارهای جدید و نوپا به آن فکر میکنند.با این حال بهتر است بدانید که طراحی لوگو نقش بسیار مهمی در معرفی کسب و کارتان دارد و برای این که بتوانید در انجام تبلیغات برندتان موفق عمل کنید،به یک لوگوی اختصاصی احتیاج دارید؛بنابراین به شما توصیه میکنیم که حتی قبل از آغاز فعالیت کسب و کارتان زمان و هزینه کافی را برای طراحی لوگو اختصاص دهید؛زیرا لوگو تنها یک علامت تجاری نیست بلکه برند شما به وسیله لوگو به مخاطب معرفی می‌شود و در ذهن او باقی میماند.در واقع شما برای معرفی برندتان در هر جایی به لوگو احتیاج دارید.به عنوان مثال علامت تجاری شما باید بر روی کارت ویزیت،وب‌سایت،شبکه‌های اجتماعی و… مورد استفاده قرار بگیرد به همین دلیل است که اهمیت طراحی لوگو برای کسب و کارهای مختلف بسیار زیاد است.

لوگو نشان میدهد شما حرفه‌ای هستید.

بدون داشتن یک لوگوی خوب برای کسب و کارتان،چندان حرفه‌ای بنظر نمیرسید.در واقع یکی از ضروری‌ترین و ابتدایی‌ترین کارهایی که هر برند در شروع فعالیت خود برای برندسازی باید انجام دهد،طراحی و ثبت لوگو است.بنابراین در غیر این صورت میتوان این برداشت را داشت که برندی که لوگو ندارد،حرفه‌ای نیست.

طراحان اغلب تلاش میکنند که مفاهیم و معانی متعددی را در طراحی لوگو بگنجانند، اما نیازی به این کار نیست. تمرکز اصلی باید روی شناسایی لوگو باشد. هر معنا و ارتباطی در گذر زمان و بر اثر تعامل با مخاطب ایجاد میشود.

صفحات مرتبط