مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

مالتی مدیا آموزشی

طراحی مالتی مدیا در اصفهان

مالتی مدیا آموزشی

برنامه‌های کامپیوتری و سایتهای اینترنتی می‌توانند تجاربی به دانش آموزان بدهند.که ممکن است در حالت عادی کمی خطرناک باشند.مثل کالبدشکافی حیوانات و صعود از کوههای مرتفع.علاوه بر آن، استفاده از پروژکتور و کامپیوتر در کلاس این فرصت را به دانش آموزان می‌دهد.تا اطلاعات یا مطالب آموزشی را از نزدیک ببینند. با مالتی مدیا آموزشی ایم امر امکان پذیر هست.

یک تصویر بهتر از هزار حرف است، این عبارتی است که حتماً شما هم تا به حال شنیدید. درواقع تصاویر به ما این امکان را می‌دهند تا روی هوش و انتقال مفهوم به شکل خلاقانه‌تر سرمایه‌گذاری کنیم. همین موضوع راجع به استفاده از انواع ویدیوها هم صدق میکند. از طرف دیگر در یک ویدیوی کوتاه شما میتوانید چندین مطلب را بیان کنید، بدون اینکه مخاطب خسته شود،اتفاقی که در نوشتار کمتر رخ میدهد.

در کنار این موضوع در صورت استفاده از قالب مالتی مدیا ی درست، شما میتوانید روی به اشتراک‌گذاری مطالبتان حساب کنید. و این یعنی با یک‌بار زحمت بخشی از مسیر بازاریابی را توانستید طی کنید. از این گذشته جامعه هدف شما با ابزارهای مالتی مدیا، محدود به یک موقعیت جغرافیایی خاص نمیشود، یک شرکت تولید صنایع‌دستی با ساخت یک ویدیوی بدون کلام از مراحل ساخت یک ظرف میناکاری و به اشتراک‌گذاری آن در یوتیوب می‌تواند مخاطب خرج از کشور را جذب کند. و سطح تجارتش را گسترش بدهد.

این موضوع در رابطه با انواع آموزش‌ها با کمک مالتی مدیا و به اشتراک گذاشتن آن در ساختارهای مجازی مختلف هم صادق است و میتواند سودمند باشد.

صرفه‌جویی در زمان مخاطب هم یکی دیگر از مزایای مالتی مدیا است. درواقع مخاطب شما شاید نتواند در مطب شلوغ یک پزشک با تمرکز کامل متن بروشور محصول شما را بخواند، اما به‌آسانی میتواند از طریق صفحات مجازی، ویدیوهای محصول شمارا تماشا کرده و با آن ارتباط برقرار کند.

صفحات مرتبط