سایت کاتالوگی

 

سایت های کاتالوگی

 

ما با تولید کاتالوگ هوشمند دیجیتال یا سایت کاتالوگی که به عنوان نسل جدیدی از کاتالوگ‌ ها به حساب می‌ آید، با بهره‌ مندی از ابزارظهای متنوع رسانه، این امکان را فراهم می‌سازیم تا ارتباط عمیق‌تری میان برند شما و مشتری‌ هایتان شکل بگیرد و همچنین با صرف هزینه‌ای کمتر از فروش و امکاناتی بالاتر برخوردار شوید.

با این استراتژی در هزینه های چاپ صرفه اقتصادی صد درصدی دارد و در کنار آن زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد.

گرافیک موجود در این سایت ها حرف اول را میزند چون باید سایت ظاهری جذاب و گیرا داشته باشد. برای طراحی ظاهر گرافیکی سایت به لوگو و طیف رنگ و عکس های مرتبط نیاز است.

برنامه نویسی سایت های کاتالوگی متوسط می باشد. چون فقط به معرفی خدمات و محصولات می پردازد که باید دسترسی به قسمت های مختلف سایت به راحتی انجام شود.

این نوع سایت ها به معرفی شرکت و خدمات آن می پردازند و از صفحات متصل تشکیل شدند که باید یک توضیح کامل و جامع از آن شرکت در آن ها موجود باشد، مجموعه ای از عکس ها ، فیلم ها و متن های مرتبط می باشد و خدمات، هرکدام به طور جداگانه ذکر می شوند.

سایت های کاتالوگی می توانند چندین زبان مختلف باشند. که برای مواقعی است که خدمات شرکت به کشور های دیگر هم ارائه می شود. بنابراین سایت می تواند علاوه بر زبان فارسی به زبان کشور های مقصد هم باشد.

سایت کاتالوگی برای افزایش مشتری و بازدیدکنندگان می باشد که باعث می شود افراد در جاهای مختلف با خدمات کسب و کار شما مطلع شوند. در نتیجه باعث افزایش سرمایه و سود دهی می شود.

شرکت طراحی سایت آترین توانسته در سال های متمادی ، نمونه سایت های مختلفی طراحی کند که تمام استاندار های لازم را دارا می باشد.