مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

رشد برند و اعتبار

رشد برند و اعتبار

رشد برند و اعتبار

ما همیشه در مقابل چیزهای جدید گارد داریم حتی برای رشد برند و اعتبار خودمان. مثلا به نظرمون ترند های جدید صنعت مد اصلا جالب نیستند ولی بعد از عادی شدن این ترندها برامون عادی هستند و از مد های جدیدتر خوشمون نمیاد
دلیل این محافظه کاری وجود دو نیروی متضاد است.
کنجکاوی در مورد چیزهای جدید و ترس از چیزهای جدید تر
همیشه برای فروش چیزی آشنا آن را شگفت انگیز کنید و برای فروش چیزهای شگفت انگیز آن هارا آشنا کنید

رشد برند و افزایش اعتبار شما
شما برای داشتن اعتبار نیاز دارید شگفت انگیز باشید و زمانی برای مشتری خاص میشوید که در مقابل همکاران خود منحصر به فرد باشید
به نظر شما چه چیزی باعث متمایز شدن دیجیکالا شده؟
بله دقیقا دیجیکالا در میان رقبا خود با داشتن یک سایت شگفت انگیز شد
بعد از ان مردم دیجیکالا را ترجیح میدادند چون خرید از سایت راحت تر از مراجعه به دایرکت یا چت واتساپ بود
و به پرداخت اینترنتی بیشتر از انتقال کارت به کارت اعتماد داشتند وزمان کمتری ازشون میگرفت
پس دیجیکالا را به عنوان یک برند حرفه ای پذیرفتند
و این روزها خرید از سایت را به شبکه های اجتماعی ترجیح می دهند
در راه حرفه ای شدن با آترین همراه باشید.

صفحات مرتبط