مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

رشد برند با لوگو

رشد برند با لوگو

رشد برند با لوگو

آیا میدانستید برای رشد برند با لوگو بسیار تاثیرگذار است؟
لوگو ها مهم‌ترین عنصر بصری هویت هر برند می‌باشند.

لوگوی شرکت‌ها، بر روی نوشت افزار، وبسایت، کارت های تجاری و آگهی های تبلیغاتی هر شرکت ظاهر می شوند.

به همین دلیل لوگو های خوب به شرکت ها، نهادها و سازمان ها در مسیر موفقیت کمک زیادی می کنند.

لوگو های خوب برای مخاطبان، منحصر به فرد و قابل درک هستند. اگرچه انتخاب‌های بی شماری برای رنگ و عناصر بصری لوگو وجود دارد. اما یک لوگوی خوب بایستی به انتقال برخی اطلاعات اساسی درباره شما و سازمان شما کمک کند. لوگوی طراحی شده باید با سایت شما مطابقت داشته باشد. امتیاز دیگری است که از آن بهره‌مند شده‌اید.

ما در دنیایی تک رنگ زندگی نمی کنیم. مردم به سمت طراحی و رنگ های جالب جلب می شوند. لوگویی که بسته شما را می پوشاند. و یا فروشگاه شما را نمایش می دهد. باید به گونه ای طراحی شود که علاقه و جلب توجه و کنجکاوی مشتریان احتمالی شما را جلب کند. و باعث شود که حداقل آنها به برند شما توجه کنند. و امیدوار باشیم تا از این طریق محصول شما را خریداری کنند. سالی مزه، که تخصص خاصی در آشپزی با مواد ارگانیک و طبیعی دارد، با استفاده از یک آرم با سبک ارگانیک، علاقه مندان را به مشاهده از محصولات خود ترغیب می کند. آنها می توانند از طریق علائم، منوها و وب سایت خود جلب توجه و در نتیجه جلب مشتری کرده و تجربه خاصی را به دنبال کنندگان خود وعده دهند.

لوگو های خاصی وجود دارد که نشان دهنده صنایع یا محصولات خاص است. یک لوگو ی خوب نشانگر شخصیت برند شماست و باید شما را از همه افراد متمایز کند. یک آرم خوب باید جرات ایجاد تفاوت و تمایز را داشته باشد.

صفحات مرتبط