مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

تاثیر مالتی مدیا

طراحی مالتی مدیا در اصفهان

تاثیر مالتی مدیا

مالتی مدیا یک عبارت نو و تازه است. و تا قبل از ظهور و گسترش ویندوز در عرصه رایانه، این واژه اساسا کاربردی و هویتی نداشت. پس از ظهور سیستم عامل ویندوز 95 ، مالتی مدیاها به یک تکنولوژی بدل گشتند. و نرم افزارهایی با ویژگی مالتی مدیا بودن به بازار رایانه عرضه گشتند. تاثیر نرم افزارهای مالتی مدیا که دارای صوت و تصاویر متحرک بودند. در ابتدا بسیار تعجب انگیز بودند. و برای کاربران هیجان آور بود. که نرم افزاری که در حال استفاده هستند. دارای موزیک یا گفتار و یا تصاویر متحرک است.

امروزه نرم افزارهای چند رسانه ای تعاملی در عرصه تولید نرم افزار به بازار می آید که امکان تعامل با کاربر را فراهم کرده و کاربر قادر به انتخاب می باشد و یا با انجام کلیکی تغییراتی در تصویر و یا انیمیشن آن رخ خواهد داد.

مالتی مدیا ها در نرم افزارهایی که خاصیت صدا و یا انیمیشن جزو قسمت های تشکیل دهنده آنهاست استفاده می گردد. بیشترین کاربرد مالتی مدیا ها در بازی های رایانه ای می باشد. امروزه بازار این نرم افزارها به دلیل توسعه مالتی مدیا و استفاده از آنها رونق یافته و کیفیت ارائه آنها را نیز بالا برده است.

از تعاریف بالا این طور نتیجه گیری خواهیم کرد. که مالتی مدیا ها به مجموعه ای از افکت های صدا و تصویر گفته می شود که در دنیای دیجیتال به کدهایی تبدیل گشته و در مصارف رایانه ای مانند تبلیغات، بازی های رایانه ای و نرم افزارهای آموزشی و … استفاده می گردد.

استفاده از همین المان های ساده چند رسانه ای می تواند به بهبود کیفیت مطالب شما و همچنین جایگاه شما نزد گوگل کمک کند. از این رو پیشنهاد می کنیم در تولید محتوای خود به این مسائل دقت کنید.

صفحات مرتبط