مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

ایجاد جذابیت در تبلیغات

طراحی مالتی مدیا در اصفهان

ایجاد جذابیت در تبلیغات

با ارتقا کیفیت صوتی تصویری سیستم های کامپیوتری، مالتی مدیا به عنوان یک تکنولوژی جدید برای ایجاد جذابیت در تبلیغات مطرح شد. در واقع، در گذشته سیستم عامل هایی که استفاده می شد حالت متنی داشتند. و کاربر باید خواسته های خود را تایپ میکرد تا سیستم عامل متوجه آن شود و برای ماشین ترجمه کند. اولین رابط گرافیکی کاربر توسط شرکت اپل طراحی شد و به واسطه ی آن سمبل ها و تصاویر گرافیکی به عناصری با معانی خاص  تبدیل شدند. و به این ترتیب کار با کامپیوتر بسیار ساده تر شد. با ابداع این تکنولوژی، اکثر نرم افزار ها چند رسانه ای شدند.

لوح های فشرده مالتی مدیا از هر کاتالوگ، بروشور و کتابچه ای جذاب تر و حتی تاثیر بیشتری بر مخاطب می گذارند، همه ی اطلاعات در آن ها جا می گیرند و به آسانی به تعداد مورد نیاز کپی می شوند و هزینه ی کمتری هم دارند.

با توجه به چند رسانه ای بودن و جذابیت بیشتر تاثیر بیشتری بر مخاطب می گذارند ، به دلیل داشتن صدا و انیمیشن در بازی های رایانه ای کاربرد دارند. و همچنین امکان تعامل خوب با کاربر دارند به گونه ای که کاربر بتواند با انجام یک کلیک تغییرات زیادی ایجاد کند.

مثلاً یک اپلیکیشن چند رسانه‌ای آموزش زبان می‌تواند از برش‌های فیلم‌ها، کتاب‌های گویا، پازل و… برای آموزش نکات مهم استفاده کند و این نوع آموزش توسط مالتی مدیا به ‌وضوح تأثیر بهتری در یادگیری دانشجو دارد.

یک تصویر بهتر از هزار حرف است، درواقع تصاویر به ما این امکان را می‌دهند تا روی هوش و انتقال مفهوم به شکل خلاقانه‌ تر تاثیر بگذاریم. همین موضوع راجع به استفاده از انواع ویدیو‌ها هم صدق می‌کند.

شاید خوب باشد که از این ابزار برای رسیدن به اهدافی مثل آموزش بهتر، تبلیغات، جذب مخاطب و… استفاده کنیم

شرکت ما با توجه به نیاز روزافزون شرکت‌ها به تبلیغات. خدمات گوناگونی را درزمینه‌ی طراحی مالتی مدیا از جمله طراحی سی دی تبلیغاتی مالتی مدیا يا نرم‌افزار چندرسانه‌ای به عزیزان ارائه میدهد. آترین همراه حرفه ای شماست. با ما در ارتباط باشید.

صفحات مرتبط