مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

انواع مالتی مدیا

انواع مالتی مدیا

انواع مالتی مدیا

انواع مالتی مدیا يا چند رسانه ای به عنوان يكی از كاربردی ترين و اثر بخش ترين روش های تبليغاتی و اطلاع رسانی يكی از بهترين راه حل های ارائه شده در زمينه تبليغات است . قابليت ها و امكانات منحصر به فرد اين محيط ها ، باعث شده تا تمامی سازمان ها و شركت های توليدی يا خدماتی تصور خاصی به اين مقوله داشته باشند .
توانايي ذخيره حجم بالايی از اطلاعات ، ارائه مطالب در قالب گرافيكی جذاب و متنوع ، انيميشن و نمايش فيلم ، موسيقی و گفتار از جمله امكانات مالتی مدیا ست . كه با هيچ نمونه ديگری قابل مقايسه نيست . هم چنين از نظر هزينه اجرا و تكثير ، اين رسانه بسيار مقرون به صرفه می باشد .

كاتالوگ الكترونيک :

امروزه معرفی محصولات ، برنامه ها ، سازمان ها و نهاد ها به بهترین نحو امری ست مهم . و بدیهی ست برای تحقق این مهم استفاده از انواع رسانه های متفاوت مانند گفتار ، موسیقی ، عکس ، متن ، انیمیشن و محیط های تعاملی ضروری می نماید . نرم افزار های مالتی مدیا و کاتالوگ های الکترونیکی با بهره گیری از این امکانات ، با محیطی پویا و جذاب ، بدون هیچ محدودیتی خواسته شما را فراهم می کند .

كارت ويزيت الكترونيک :

طراحي يک محيط مالتی مدیا با تمام مشخصات آن كه معرف كليه خدمات ، محصولات و برنامه های خاص باشد . و هر شخص حقيقي يا حقوقی بتواند برای معرفی خود از آن استفاده كند .

پكيج های نمايشگاهی و سمينار ها :

طراحي پرزنتيشن ها و محيط های مالتی مدیا جهت ارائه در نمايشگاه ها و سمينار ها در قالب هاي متنوع . براي پخش روي پلاسما پنل ها ، ويدئو پرژكتور ها و پكيج هاي تبليغاتي . حاوي اطلاعات حاميان مالي ، برگزار كنندگان ، معرفي محصولات و خدمات ، محتواي سمينار ها و كنفرانس ها .

صفحات مرتبط