مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

انتخاب نام برند

انتخاب نام برند

انتخاب نام برند

یک برند محبوب ارتباط مستقیمی با موفقیت و البته میزان فروش دارد. بر اساس تحقیقات، بالغ بر 50 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند تا محصولات جدید را از برندهای نام آشنا خریداری کنند. و احتمال خرید آنها از برندهای نا آشنا بسیار ضعیف است. در این اینجاست که اهمیت برندسازی و اهمیت انتخاب نام برند و تلاش برای معرفی نام تجاری خود به دیگران مشخص می‌شود.

برند در واقع نام و هویت اصلی یک کسب و کار است که آن را از سایر نام‌های تجاری متمایز می‌کند. ساخت یک برند موفق و محبوب، فرآیندی زمان بر است که به تلاش بسیاری احتیاج دارد. در واقع برندهای معروف و موفق با تکیه بر نام خود در بازار رقابتی فعالیت می‌کنند. و با ارائه محصولات و خدمات باکیفیت در این عرصه به حیات خود ادامه می‌دهند. به بیان ساده‌تر «برند» یک نام و یا نماد اختصاصی است. که شناسه اصلی و هویت محصولات و خدمات یک کسب و کار را به نمایش میگذارد.

هویت برند را هم عناصر بصری آن تشکیل می‌دهند و از طریق آن می‌توانید استراتژی خود را اجرا کرد. و پیام اصلی نام تجاری‌تان را با استفاده از المان‌های بصری به مخاطب انتقال دهید.

مسئولیت زیادی بر عهده‌ی این تصویر کوچک است. یک لوگوی خوب، به مشتریان کمک می‌کند تا بفهمند شما چه می‌کنید، که هستید و ارزش‌ و هدفتان چیست. درواقع طراحی لوگو به ایجاد یک نشان تجاری برای برند می‌گویند.

اگر این نشان تجاری مخاطبین اشتباهی را به خود جذب کند، عواقبی همچون هدر رفتن زمان و پول و دریافت بازخورد بد از مشتریان ناامید را به دنبال خواهد داشت در حقیقت آنچه که اهمیت دارد، طراحی لوگوی مناسب است.

آنچه که مخاطبین از شما و برندتان به خاطر می سپارند، ریشه در هویتی دارد که شما به نمایش می گذارید.

پس به شکل کلی می توان گفت پروسه ی طراحی لوگو بخشی از برندسازی یک کالا است و اهمیت بسزایی دارد. اگر به دنبال تیمی حرفه ای با تجربه و خلاق برای این کار میگردید ما همراه شما هستیم.

با ما در ارتباط باشید.

صفحات مرتبط