مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار

مثلاً در گوگل جستجو می‌کردیم آموزش شنا و می‌رسیدیم به صفحات اسپمی که در ردیف اول نتایج گوگل جا خوش کرده بودند. همان صفحاتی که هیچ محتوای به درد بخوری نداشتند و کافی بود دستمان به جایی بخورد تا هزار تا پنجرۀ تبلیغاتی نفرت‌انگیز باز شود.

سایت‌ها با ساخت لینک‌های اسپم و ورود کلمات کلیدی به صورت فله‌ای در سایت خود، گوگل را فریب می‌دادند و به جایگاه‌های بالا نفوذ می‌کردند.

گوگل با ارائه آپدیت‌ها و الگوریتم‌های جدیدش این سایت‌ها را جریمه و به مرور زمان از صحنۀ اینترنت محو کرد.

گاهی تولیدکنندگان محتوا برای قرار گرفتن در نتایج اولیه گوگل مجبور بودند به شکل مکرر از کلمات کلیدی خاصی استفاده کنند. با این کار کیفیت مطالب پایین می‌آمد و سایت‌هایی که محتوای عالی تولید می‌کردند، بازدید خوبی نداشتند. سرانجام…

الگوریتم مرغ مگس خوار با دقت و سرعت بالایی کلمات را بررسی می‌کند و مترادف آن‌ها را تا حد زیادی می‌شناسد. مگس خوار در حالی که نزدیک‌ترین نتایج را به شما نشان می‌دهد، صفحاتی را هم که بیش از حد از کلمات کلیدی استفاده کرده‌اند و محتوای درست و حسابی ندارند جریمه می‌کند.

گوگل حرف شما را مرغ مگس خوار با کمک گراف دانش گوگل و جستجوی معنایی (Semantic search) عمیق‌تر از قبل می‌فهمد، می‌داند که به دنبال چه هستید و صفحاتی را نشان می‌دهد که نیازتان را برطرف کند.

الگوریتم مرغ مگس‌خوار به مفهوم و کیفیت محتوایی که تولید کرده‌اید و این‌که چه‌قدر مورد توجه کاربران بوده توجه ویژه‌ای دارد. پس صد در صد روی سئوی سایت هم تاثیر می‌گذارد.

  • تمام کلمات کلیدی را بهینه کنید
  • بهینه سازی انکر تکست‌ها هم فراموش نشود
  • مقاله‌هایی با تعداد کاراکترهای متنوع تولید کنید
  • محتوای تصویری را چاشنی پست‌هایتان کنید
  • از کدهای نشانه‌گذاری Schema استفاده کنید

با انجام این کارها در کنار تولید محتوای ارزشمند خیالتان از بابت گرفتار نشدن در دام جریمه‌های گوگل راحت خواهد بود.

صفحات مرتبط