مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

افزایش فروش محصول

افزایش فروش محصول

افزایش چشم گیر فروش محصول

با توجه به غیر قابل کپی بودن محصول فروش آن انحصاراً در اختیار خودتان بوده و شاهد افزایش آمار فروش خواهید بود.

تعدادی از تولیدکنندگان نوبت های اولیه فروش خود را بدون انجام قفل گذاری و یا با استفاده از قفل های ضعیف و بدون تست به فروش رساندند و متضرر شدند. آترین قفلی ایمن، با سال ها پشتیبانی موفق و محصولی کاملاً بومی و بدون باگ را در اختیار تولید کنندگان محصولات آموزشی قرار خواهد داد.

اجرای راحت بدون نصب هیچگونه پیش نیاز

اکثر قفل های موجود در بازار جهت اجرا کاربر را به نصب اجباری چندین پیش نیاز مجبور می کنند. هیچ کدام از قفل های آترین چنین حالتی را ندارند.

عدم نیاز به نصب دات نت فریم ورک ها، فلش پلیر ها و … راحتی اجرا برای خریداران محصول شما را به ارمغان می آورد و مطمئناً تماس های مکرر با پشتیبانی از بین خواهد رفت.

قفلگذاری محصولات شما در اسرع وقت

قفل گذاری و تحویل محصول نهایتاً تا 24 ساعت انجام میشود.جهت ارائه خدمات از راه دور همکاران ما بصورت ریموت دسکتاب قفل گذاری را در داخل رایانه شخصی خود شما انجام خواهند داد. جهت هماهنگی با شماره تلفن های داخل سایت تماس بگیرید.

قابلیت قفل گذاری انواع مالتی مدیا و فایلهای الکترونیک

آترین با داشتن سابقه طولانی در زمینه قفل گذاری با ساختار انواع مالتی مدیا آشنایی کامل داشته در نتیجه بهترین قفل را برای محصول شما در نظر میگیرد.

قابلیت قفل گذاری انواع فایلهای تصویری، صوتی، متن در قالب اتوران و مالتی مدیاها در برنامه های مختلفی مانند ادوب فلش،مالتی مدیا بیلدر،اتوپلی استودیو و … وجود دارد.قابل ذکر است قفل گذاری بر روی فایلهایی که با برنامه های خاص باز میشوند امکان پذیر نیست.برای مثال فایلهای مربوط به پروژه های تری دی مکس،فتوشاپ لایه باز و امثال آن قابل قفل گذاری نیستند.