مشاوره رایگان

مشاوره رایگان

اصول طراحی لوگو

اصول طراحی لوگو

اصول طراحی لوگو

طراحی لوگو بحثی بسیار مهم است ، این اهمیت هنگامی بیشتر می شود که بخواهید پیام تجاری خود در قالب یک آرم به مخاطبان انتقال دهید. بسیاری از شرکت ها هستند که ارزش زیادی برای برند خود قائل اند و زمان زیادی را صرف طراحی لوگو شرکت خود میکنند. اصول طراحی لوگو

خلاقیت در طراحی لوگو ،منحصر به فرد بودن و نیز بصری بودن آن موجب میشود. که کسب و کارها برای همیشه در ذهن مخاطبان ماندگار شوند. همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، لوگوها ترکیبی از حروف، نشانه ها و نمادهای مختلف هستند. که به عنوان مشخصه و چهره اصلی یک برند همواره در یادها می مانند.

در سالهای اخیر هوش بصری جامعه تغییر کرده و لوگوی ضعیف و غیرحرفه ای را به خوبی تشخیص می دهند. این موضوع باعث عدم اعتماد به کسب و کار و محصولات و خدمات شما می شود و تصویری ضعیف از مجموعه شما نشان خواهد داد.

سعی کنید از اهمیت بالای لوگو غافل نشده و هر چه سریع تر نسبت به طراحی لوگو اقدام نمایید. طراحی لوگو بسیار فراتر از این است که هویت بصری یک شرکت و یا کسب و کار را در یک قاب به نمایش بگذارد. همان‌گونه که قبل‌تر نیز گفتیم، احساس و درک مخاطب با دیدن لوگو هر سازمان بر انگیخته. و پس از آن وی تصمیم به خرید محصولات و خدمات شرکت می‌گیرد.

هزینه ای که شما بابت طراحی لوگو پرداخت می کنید، به هیچ عنوان هدر نمی رود. دیر یا زود متوجه خواهید شد که هزینه پرداختی یک سرمایه گذاری بلند مدت برای ارزشمندی به برند شما است. بنابراین در این زمینه بخشنده عمل کرده و ماندگاری و اعتبار را برای کسب و کار خود خریداری نمایید.

آترین یکی از حرفه ای ترین ها در زمینه طراحی لوگو و هویت برند است. و با رعایت اصول و استانداردهای طراحی لوگویی در شآن برند شما ارائه خواهد کرد.

صفحات مرتبط