مفهوم لوگو
نمادهای خاصی وجود دارند که نشان دهنده صنایع یا محصولات خاصی هستند. به عنوان مثال ، چند مکان پیتزا با لوگو که دارای یک سرآشپز ایتالیایی و سبیل با کلاه سفید بلند و پوزخند گسترده است دیده اید؟ شاید یک پیتزای مسخره و بزرگ در دست دارید؟ یک لوگوی خوب نشان دهنده شخصیت شما است ، اما همچنین باید شما را از دیگران متمایز کند. یک لوگوی خوب باید جرات متفاوت بودن را داشته باشد.مفهوم لوگو
هر از گاهی، یک شرکت لوگوی خود را برای به روز رسانی ظاهر خود دوباره طراحی می کند. به عنوان یک بازاریاب، من این را دریافت می کنم. من به عنوان یک مصرف کننده از آن متنفرم. حالا باید مغزم را دوباره تربیت کنم تا به دنبال چیز جدیدی باشم. وفاداری به نام تجاری بسیار بزرگ است و چیزی است که هر کسب و کار ی باید آن را تقویت کند. یک لوگوی قابل تشخیص و آشنا راه زیادی را برای ایجاد وفاداری به نام تجاری پیش می برد.
به عنوان یک طراح یا حتی صاحب یک کسب و کار ، قبل از اینکه روی هر ایدهای کار کنید نیاز است محیطی نمایش لوگو را کاملا بشناسید و بدانید رقبای کسب و کارتان چه کسانی هستند؟ چه رنگ و نمادی از قبل کاربرد داشته است؟ چگونه میتوانید لوگویی متمایز از دیگران طراحی کنید؟